sawo gruz

Zalety wywozu odpadów w kontenerach

By | | No Comments

Kontenery od lat wykorzystywane są w zakładach przemysłowych jako wielkogabarytowe pojemniki na odpady. Mają one bardzo wiele zalet, ale przede wszystkim pozwalają na gromadzenie i wygodny transport dużej ilości śmieci o większych gabarytach. Takie pojemniki można też wynająć na okres remontu.

Powszechne zastosowanie kontenerów

Metalowe pojemniki w wielu rozmiarach już od lat wykorzystywane są do różnych celów. Przeciętnemu człowiekowi kontenery kojarzą się główne z pojemnikami na śmieci, które stoją na lokalnych osiedlach albo w dużych zakładach produkcyjnych. Im więcej odpadów produkuje firma, tym większych potrzebuje pojemników.

Kontenery są często stosowane również w branży transportowej. Doskonale sprawdzają się podczas przewożenia drobnych przedmiotów. Metalowe pojemniki można przystosowywać też do pełnienia funkcji mieszkalnych, biurowych, sanitarnych i gospodarczych.

Pomimo tak wielu zastosowań najpopularniejszym i zarazem najbardziej uniwersalnym jest transport odpadów. Dzięki specjalnym konstrukcjom wyposażonym w pochyłe boki lub otwierane grodzie, kontenery na gruz i śmieci można łatwo przewozić specjalnymi samochodami z dźwigiem i równie szybko opróżniać.

Zalety transportu śmieci w kontenerach

Wykorzystanie metalowych pojemników i ich dużej pojemności do gromadzenia i przewozu śmieci oraz odpadów budowlanych wiąże się z wieloma korzyściami. Najważniejsze to:

  • możliwość jednorazowego zgromadzenia dużej ilości odpadów sprzyja obniżeniu kosztów transportu,
  • duża rozpiętość pojemności, od 1 do 34 m3, która pozwala na dostosowanie pojemnika do potrzeb gospodarstwa, firmy, remontu czy wyburzania domu,
  • wielkość kontenerów, która sprzyja wyrzucaniu do nich przedmiotów o większych gabarytach – dzięki temu w okolicy śmietnika nie gromadzą się stare meble i inne śmieci,
  • możliwość zachowania porządku oraz ochronienia przed zniszczeniem trawnika czy rabat ogrodowych,
  • możliwość łatwego opróżnienia piwnic i wygospodarowania miejsca na inne przedmioty.

Warto podkreślić, że kontener na gruz podczas remontu z usługą jego wywiezienia to sposób na pozbycie się odpadów budowlanych w zgodzie z prawem. W wielu sytuacjach wynajęcie kontenera zapewnia też wymierne korzyści materialne, zwłaszcza jeśli odpady wymagają utylizacji i trzeba je wywieźć na własny koszt.

Fotolia-45025742-Subscription-XXL

Big Bag, czyli elastyczne kontenery na śmieci

By | | No Comments

Gromadzenie i wywóz gruzu oraz odpadów budowlanych, jakie pozostają po remoncie domu, wymaga odpowiednich pojemników. Jeśli takich śmieci jest niewiele, korzystną alternatywą dla kontenera będą duże, elastyczne worki typu Big Bag. Są one tańsze i znacznie wygodniejsze do transportowania.

Czym są pojemniki typu Big Bag?

W języku angielskim określenie „Big Bag” oznacza wielką torbę i w rzeczywistości jest to tłumaczenie adekwatne do tego, czym są te wyjątkowe opakowania. Kształtem przypominają pudełko, wyposażone są w parę uchwytów, dzięki którym można je wygodnie przenosić. Stąd też ich podobieństwo do toreb zakupowych.

Specyfiką Big Bagów jest wykonanie ich z polipropylenowej tkaniny technicznej, która wytrzymuje bardzo duże obciążenia oraz jest wyjątkowo odporna na przedzieranie. Sposób wykonania torby decyduje o jej właściwościach i przeznaczeniu.

  • Torby powlekane są wyjątkowo odporne na przenikanie powietrza, dzięki czemu można w nich przechowywać produkty ze skłonnością do pylenia.
  • Torby niepowlekane, szczególnie te o rzadszym splocie, zapewniają przepływ powietrza i swobodne oddychanie zawartości. Idealnie nadają się np. do transportu ziarna zbóż.
  • Torby z wkładem foliowym i uszczelnianymi szwami wykazują dużą odporność na przenikanie wilgoci, dlatego mogą być wykorzystywane do transportu materiałów, które wymagają suchego środowiska.

Dodatkowym urozmaiceniem jest wykonywanie takich pojemników z tkanin technicznych o różnej gramaturze, dzięki czemu są one bardziej szczelne lub przewiewne – w zależności od potrzeb.

Torby Big Bag a transport gruzu po remoncie

Jednym z wielu zastosowań elastycznych kontenerów Big Bag jest wykorzystanie ich do gromadzenia i wywozu odpadów budowlanych oraz gruzu. Pojemność jednej takiej torby to nawet 1 m3, dlatego zmieści się w niej spora ilość śmieci. Jest zbudowana z poliestrowej tkaniny technicznej, co gwarantuje takiemu pojemnikowi bardzo dużą wytrzymałość. Można w niej więc przenosić ciężary od 100 do 2500 kg.

Oferowane przez producentów elastyczne worki na gruz mają płaskie, kwadratowe dno o najczęściej spotykanych wymiarach 62,5 x 62,5 cm lub 90 x 90 cm. Te do transportu gruzu wyposażone są w cztery narożne uchwyty, dzięki czemu można je wygodnie przenosić lub transportować za pomocą urządzeń dźwigowych.

 

zsypy do gruzu

Zsypy do gruzu – kiedy warto je stosować?

By | | No Comments

Regularne usuwanie gruzu z miejsca budowy ułatwia prace remontowe. W przypadku prac na wyższych kondygnacjach niezbędne mogą się okazać zsypy budowlane, które umożliwiają bezpieczne usunięcie gruzu.

Zastosowanie zsypów

Zsypy do gruzu stosuje się do prac takich jak rozbiórka dachów, zsypywanie gruzu i śmieci, prace remontowe i wykończeniowe oraz zsypywanie śniegu. Na rynku dostępne są zsypy, które zbudowane są z segmentów, które można ze sobą łączyć. Dzięki temu możliwe jest otrzymanie pożądanej długości. Całość konstrukcji stabilizowana jest za pomocą łańcucha, dzięki czemu rękawy charakteryzują się dużą stabilnością. Produkowane są z tworzywa sztucznego, które cechuje wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne. Dzięki temu rękawy zsypowe spełniają normy BHP. Należy też dodać, że dzięki zastosowaniu zsypów zmniejsza się zapylenie powietrza, a gruz trafia dokładnie w miejsce przeznaczone do kontenera. Dzięki temu możliwe jest zachowanie czystości przy wysypywaniu gruzu. Zsypy  sprawdzają się w otworach okiennych, na rusztowaniach, w pozycji pionowej czy przy stropach w pozycji poziomej.

Wynajem zsypów budowlanych

Nie każda firma budowlana dysponuje własnymi zsypami, ponieważ ich przechowywanie jest kłopotliwe i nie zawsze zachodzi potrzeba ich używania. W razie konieczności dobrze jest taki zsyp wynająć. Z pewnością usprawni on pracę na budowie i zapewni bezpieczeństwo pracy.  Rękawy zsypowe do gruzu charakteryzują się prostą konstrukcją, dzięki czemu ich montaż oraz demontaż jest bardzo łatwy. Cena uzależniona jest od rodzaju zsypu i czasu, na który zostaje on wynajęty. Jeśli decydujemy się na wynajęcie rękawa zsypowego, to watro też rozważyć zamówienie kontenera, do którego będzie trafiał gruz. Dzięki temu będziemy mieć zapewniony jego wywóz. Dzięki połączeniu tych dwóch usług zyskujemy na czasie. Dodatkowo firma Sawo Gruz zapewnia bezpłatny transport w przypadku wynajmu zsypu wraz z kontenerem na gruz.

wywóz gruzu z rozbiórek

Rozbiórka i wyburzanie budynku

By | | No Comments

Planując rozbiórkę budynku, musimy brać pod uwagę nie tylko koszt prac wyburzeniowych. Należy też zadbać o to, by z miejsca rozbiórki został wywieziony gruz.

Jak zabrać się do rozbiórki?

Aby przeprowadzić rozbiórkę budynku, niezbędne jest zadbanie o bezpieczeństwo. W przypadku, gdy rozbiórki będziemy dokonywać samodzielnie, to za bezpieczeństwo odpowiada prawnie właściciel nieruchomości. Wyburzenie można prowadzić ręcznie, ale tylko w przypadku budynków wykonanych z materiałów, które nie są wytrzymałe. Jeśli jest to dom murowany, to musimy wyburzyć go za pomocą maszyn. W tym przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie znalezienie firm, które świadczą usługi wyburzeniowe za pomocą koparek, koparko ładowarek i ładowarek. Ceny rozbiórki uzależnione są od objętości i wysokości budynku, grubości ścian budynku. Ważny jest też rodzaj konstrukcji budynku oraz ilość gruzu, który trzeba będzie wywieźć po rozbiórce. Mimo że wiele materiałów z rozbiórki można wykorzystać do budowy nowego domu, to w praktyce jest to nieopłacalne. Wymagałoby to stworzenia indywidualnej dokumentacji projektowej, co znacznie podniosłoby jej koszt.

Jak i kiedy wybrać firmę, która wyburzy budynek?

Zanim zabierzemy się za wybieranie firmy, powinniśmy zadbać o to, by uzyskać pozwolenie na rozbiórkę, które trzeba uzyskać dla budynków powyżej 8 m. Po 21 dniach od zgłoszenia powinniśmy dostać pozwolenie na rozbiórkę. Prace rozbiórkowe powinny być rozpoczęte przed upływem trzech lat od podanego w zgłoszeniu terminu rozpoczęcia prac.

Przy wyborze firmy mającej zająć się rozbiórką, należy zwrócić uwagę na to, czy posiada ona odpowiednie doświadczenie oraz wymagane do tego typu prac uprawnienia. Należy sprawdzić, czy zapewniony będzie wywóz gruzu z miejsca rozbiórki. Jeśli do rozebrania mamy konstrukcje metalowe, ceglane lub żelbetonowe, to należy sprawdzić, czy firma się zajmuje tego typu rozbiórkami. Jeśli materiały z rozbiórki są w dobrym stanie technicznym, to istnieje prawdopodobieństwo, że obniżymy koszt rozbiórki dzięki ich przekazaniu firmie wykonującej rozbiórkę. Dotyczy to rozbiórki ręcznej, bo tylko w taki sposób można odzyskać nieuszkodzone materiały, jednak wydłuża to czas samej rozbiórki.

kontenery na odpady

Rodzaje kontenerów na odpady i gruz

By | | No Comments

Kontenery różnią się między sobą wielkością, przeznaczeniem oraz konstrukcją. Przed wyborem odpowiedniego kontenera powinniśmy wiedzieć, jakiego rodzaju odpady i w jakiej ilości zamierzamy umieścić w kontenerze oraz w jakim miejscu będzie on ustawiony.

Kontenery na odpady i gruz

Przed wyborem kontenera należy oszacować ilość gruzu. Wybór zbyt małego kontenera będzie się wiązał z większą częstotliwością jego wywozu oraz z utrudnieniami na placu budowy. Zbyt duży kontener będzie wiązał się z wyższymi kosztami dzierżawy. Każda firma korzysta z trochę innych kontenerów, jednak poszczególne ich typy są podobne. Kontenery mogą być odkryte i zakryte. Zakryte kontenery zapewniają ochronę przed podrzucaniem śmieci przez postronne osoby, jeśli kontener znajduje się np. przy ulicy lub w miejscu ogólnie dostępnym.

Wielkość kontenera

Małe kontenery odkryte o pojemnościach 2m3 i 3m3 typu Mulda nadają się do wywozu gruzu i odpadów budowlanych oraz do składowania ziemi i innych materiałów sypkich. Dobrze spisują się w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Więcej miejsca zajmują kontenery odkryte o pojemności od 2m3 do 6m3. Do składowania i wywozu gruzu oraz odpadów komunalnych służy odkryty kontener o wielkości 7m3. Największy kontener na odpady budowlane i wielkogabarytowe odpady komunalne, a także na korę, gałęzie, liście ma pojemność 34m3.

Przeznaczenie kontenerów

Poza wielkością kontenera ważne jest też to, co będziemy w nim umieszczać. Nie wszystkie kontenery, ze względu na różnice konstrukcyjne, przystosowane są do składowania i wywożenia odpadów sypkich lub wielkogabarytowych. Tego typu kontenerami są na przykład prasokontenery, które służą do wywozu sprasowanej makulatury, folii czy odpadów tworzywowych. Są jednak bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia, dlatego nie nadają się do wywozu brudnych odpadów papierowych typu tapety lub opakowania po produktach sypkich. Różnorodność kontenerów sprawia, że wybór najlepszego do naszych potrzeb najlepiej jest uzgodnić z pracownikiem firmy wywożącej odpady. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że dany kontener spełni nasze potrzeby.

worek na gruz

Jaki worek na gruz wybrać?

By | | No Comments

Jeśli przeprowadzamy niewielki remont i nie chcemy zamawiać kontenera, to możemy się zdecydować na zgromadzenie gruzu w specjalnym worku, w którym zostanie on od nas odebrany.

Worki na gruz — big bag

Worki na gruz można kupić we wszystkich większych sklepach budowlanych. Są one bardziej wytrzymałe niż zwykłe worki na odpady. Dobrze sprawdzają się w przypadku mniejszej ilości gruzu oraz wtedy, kiedy ustawienie kontenera nie jest możliwe. Worki dostępne na rynku mają pojemność od 50 do 250 litrów. W zależności od materiału, z którego zostały wykonane worki, można je podzielić na:

  • worki polipropylenowe powlekane — chronią zgromadzone w nich odpady przed wilgocią, dlatego dobrze nadają się do materiałów pylących,
  • worki polipropylenowe niepowlekane — zwane też oddychającymi, mogą być przeznaczone również do przechowywania żywności.

Worki typu big bag są to worki brezentowe, które najczęściej wykorzystywane są na placach budowy. Mają pojemność od 1 do 2 ton. Są bardzo wytrzymałe, dlatego są najlepszym wyborem na odpady poremontowe.

Wynajęcie worka na gruz

Pamiętajmy, że gruzu nie możemy wyrzucać wraz z innymi odpadami komunalnymi. Nie możemy go też składować na działce. Grozi za to grzywna w wysokości do 500 zł. Możemy wywieźć samodzielnie gruz na najbliższe składowisko śmieci, ale wtedy potrzebny będzie pojemnik na gruz oraz odpowiedni środek transportu. Wysypiska śmieci pobierają opłatę, której wysokość uzależniona jest od rodzaju odpadów.  Dobrym rozwiązaniem może też być wynajem worków wraz z wywozem powstałego po remoncie gruzu. Jest to korzystne rozwiązanie, bo nie musimy kupować własnego worka na gruz i mamy zapewniony odbiór gruzu po zakończonym remoncie. Jeśli wybieramy worek na gruz z powodu braku miejsca na posesji, to musimy też zwrócić uwagę na to, czy będzie możliwy wjazd pojazdu, który ma go odebrać. Nie wszystkie firmy podejmują się odbioru gruzu w przypadku wąskiego wjazdu. Po odbiorze gruzu powinniśmy też dostać kartę przekazania odpadu.

wywożenie gruzu

Jak wybrać firmę wywożącą odpady i gruz?

By | | No Comments

Firm zajmujących się wywozem gruzu jest wiele. Dobrze jest wiedzieć, na co powinniśmy zwracać uwagę, by zaoszczędzić sobie późniejszego stresu.

Co należy brać pod uwagę, wybierając firmę odbierającą gruz?

Jeśli planujemy generalny remont, to powinniśmy się zastanowić nad tym ile mniej więcej gruzu powstanie i jakiego rodzaju będą to odpady — czy będzie to gruz czysty, czy zmieszany z folią, butelkami po farbach, wełną mineralną, styropianem? Od ilości gruzu i jego rodzaju będzie zależało to, jaki rodzaj pojemnika na gruz będzie nam potrzebny. Za czysty gruz powinniśmy też zapłacić mniej. Powinniśmy też zwrócić uwagę na ilość miejsca, którą możemy przeznaczyć na postawienie kontenera. Jeśli nie mamy go za wiele, to zwróćmy uwagę na to, czy firma dysponuje mniejszymi kontenerami, które łatwiej jest ustawić na mniejszej przestrzeni np. pod blokiem. Możemy też zdecydować się na worki na gruz, jeśli poremontowego gruzu nie będzie za wiele. Przy wyborze firmy wywożącej gruz powinniśmy też zwrócić uwagę na czas realizacji zamówienia. Dobre firmy dostarczają pojemniki na gruz w ciągu 24 godzin. Tyle samo powinniśmy czekać na odbiór gruzu. Nie zawsze dobrze wyliczymy ilość gruzu, dlatego dowiedzmy się, ile czasu zajmie formie podstawienie dodatkowego kontenera, jeśli zajdzie taka konieczność.

Co należy wiedzieć o firmie wywożącej gruz?

Powinniśmy sprawdzić, ile zapłacimy za wywóz gruzu oraz za wynajęcie pojemnika na gruz lub kontenera i porównać ceny w różnych firm ze sobą. Poza ceną za usługę zwróćmy też uwagę na inne ważne aspekty. Sprawdźmy, czy wywożony gruz będzie poddany recyklingowi. Jest to ważne, aby wybierać przedsiębiorstwa, które odpowiedzialnie traktują wywóz odpadów i dbają o środowisko naturalne. Sprawdźmy więc, czy firma ma pozwolenia na utylizację i wywóz śmieci. Dobrym pomysłem jest też, sprawdzenie ile aut posiada firma. Jeśli będzie ich niewiele, to może się okazać, że czas realizacji zamówienia się wydłuży. Zwróćmy też uwagę na typy pojazdów, zwłaszcza jeśli do naszej posesji prowadzi wąski wjazd, to niezbędny może się okazać mniej standardowy samochód. Sprawdźmy też, jaką formę płatności za usługi akceptuje dana firma oraz czy wystawia niezbędne dokumenty przy odbiorze odpadów.

wywóz gruzu

Co dzieje się z gruzem po odbiorze w kontenerach?

By | | No Comments

W zależności od rodzaju gruzu może on zostać zutylizowany, być składowany lub poddany recyklingowi. A wszystko zaczyna się od chwili, gdy zamawiamy kontener na gruz.

W trosce o środowisko

Jeśli przeprowadzamy remont budynku lub mieszkania, to wydzielmy z odpadów budowlanych materiały zawierające azbest, smołę oraz produkty smołowe i wełnę mineralną. Odpady te muszą być w specjalny sposób unieszkodliwione i wymagają odmiennego postępowania niż pozostały gruzy budowlany. Pamiętajmy też o wcześniejszym zamówieniu kontenera na gruz u jednej z firm wywozowych oraz o ustaleniu warunków odbioru. Dzięki temu przyczynimy się do ochrony środowiska naturalnego oraz zmniejszenia ilości składowanych odpadów. Możemy też zaoszczędzić własne pieniądze. Wywóz czystego gruzu kosztuje mniej niż gruzu mieszanego.

Jak przebiega recykling gruzu

Każdy gruz przed składowaniem na wysypisku poddawany jest procesowi recyklingu. W pierwszej kolejności gruz jest sortowany na mieszanki ceglaste, beton, ceramikę, materiały bitumiczne itp. Poszczególne rodzaje gruzu zostają pokruszone i przesiane na poszczególne frakcje. Recykling gruzu pozwala na jego ponowne wykorzystanie do budowy dróg, jako materiału wypełniającego przy budowie fundamentów, podbudowę chodników, jako składnik mieszanek i grysów do betonu i asfaltu. Gruboziarnisty żwir jest często stosowany do budowy parkingów. Dzięki takiemu podłoży nie jest potrzebne kopanie kanałów drenarskich do odprowadzania wody. Dzięki recyklingowi gruzu zmniejsza się koszt jego składowania oraz zmniejsza się zużycie surowców naturalnych.

Wykorzystanie żwiru

Żwir pochodzący z pokruszonego i wypłukanego gruzu możne mieć różną grubość. Dzięki temu można go wykorzystać na różnorodne sposoby. Głównie nadaje się do wyrównywania i stabilizacji terenu. Można go zastosować jako podbudowę i podsypkę przy układaniu kostki brukowej czy w budowie nasypów oraz wałów przeciwpowodziowych. Żwir może też służyć do utwardzenia ścieżek, wjazdów i innych nawierzchni wokół domu. Dzięki temu można uporządkować  przestrzeń i zapewnić jej estetyczny wygląd.

usuwanie azbestu

Usuwanie azbestu

By | | No Comments

Zgodnie z obecnymi wymogami prawnymi należy usunąć azbest, potocznie nazywany eternitem, z powierzchni dachów wszystkich budynków. W jaki sposób można się go pozbyć? Usuwaniem azbestu mogą zająć się tylko wyszkoleni fachowcy.

Co nieco o azbeście

Azbest to grupa elastycznych i niepalnych minerałów. Ze względu na swoje zalety był przez wiele lat stosowany w budownictwie. Charakteryzuje się odpornością na wysokie, jak i niskie temperatury oraz na działanie kwasów. Odkryto, że jest jednak rakotwórczy, a więc szkodliwy dla zdrowia, ale i środowiska, dlatego rozpoczęto wprowadzać ustawy, które zakazują stosowania azbestu w przemyśle. Największe ilości tego surowca wykorzystywano przy produkcji materiałów budowlanych. Według polskiego prawa wszystkie wyrobu z tego materiału mają zostać usunięte do 2032 roku. Dlatego istnieje obowiązek poinformowania gminy o zamiarze usunięcia azbestu z własnego domu czy budynku firmowego. Wiele z nich dofinansowuje to przedsięwzięcie ze środków od Unii Europejskiej – listę tych gmin znajdziesz w Internecie.

Kto może usunąć azbest?

Azbest stanowi niebezpieczny odpad przemysłowy, dlatego tak ważne jest jego usunięcie. Kiedy już poinformujemy o tym starostwo powiatowe, należy zlecić to zadanie fachowcom, ponieważ jest dość skomplikowane. Eternit musi być usuwany w odpowiedni sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego szkodliwe działanie. Usuwanie azbestu to jedna z usług, którą oferują firmy gospodarujące odpadami. Ważne jest, że posiadają one specjalne uprawnienia oraz odpowiednie wyposażenie techniczne. Nasza firma zajmuje się usuwaniem azbestu w Łodzi i okolicach oraz dysponuje specjalnymi kontenerami na ten rodzaj odpadu. Osoba, która samodzielnie bez zezwolenia usunie azbest naraża się na karę grzywny z powodu niewłaściwego gospodarowania odpadami.

gospodarowanie odpadami

Dlaczego warto skorzystać z usług firmy gospodarującej odpadami?

By | | No Comments

Odpady to ubytki z prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności tyczy się to firm budowlanych. Jeśli są produkowane w dużych ilościach, warto zastanowić się, co należy z nimi zrobić. Korzystanie z usług firmy, która gospodaruje odpadami może okazać się najlepszym rozwiązaniem. Dlaczego? Przekonaj się sam!

Ochrona środowiska

Plusem współpracy z firmą gospodarującą odpadami jest proaktywne działanie na rzecz środowiska. Śmieci, które zabiera firma są odpowiednio segregowane i oddawane na recykling dzięki czemu wiele z odpadów nadal może być używanych. W ten sposób dbasz o środowisko, ponieważ oddajesz śmieci w ręce osób, które na pewno się nimi odpowiednio zajmą. Dla naszej firmy Sawo Gruz ochrona środowiska jest priorytetem. Nasze usługi świadczymy zgodnie z ustawą o Ochronie Środowiska.

Aspekt finansowy

Śmieci, jak wiadomo, w zasadzie nie są nikomu potrzebne. Czyżby? Niekoniecznie. Firmy recyklingowe chętnie przyjmują je w zamian za opłatę. Nierzadko oferują profesjonalne i kompleksowe usługi – zajmują się transportem odpadów, a później ich recyklingiem. Jako firma mamy więc z tego korzyści finansowe, może nie są oszałamiające, ale mamy też niejako problem z głowy. Jak wiadomo, za duże ilości odpadów należy uiszczać stosowne opłaty dla państwa. Dlaczego więc nie skorzystać z takiej opcji?

Indywidualna oferta

Nasza firma podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny. Odpady są wyceniane, biorąc pod uwagę koszty ich utylizacji czy koszty transportu. Mamy stały wykaz cen, jednak stosujemy go dość elastycznie w zależności od tego, jaki rodzaj odpadów możemy przyjąć od klienta. Kontener podstawiamy zawsze w przeciągu 24 h, ponadto odznaczamy się profesjonalną obsługą logistyczną – zawsze odbieramy odpady w dniu, który był ustalany razem z klientem.

Kontenerowy wywóz odpadów Łódź

My, firma Sawo Gruz, zajmujemy się wywozem gruzu i odpadów w Łodzi i okolicach. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej pracy i zainteresować się współpracą z nami? Zapraszamy do kontaktu.